Týden od 8.6. do 12.6.09
|
Téma ( pozn. hodnocení u termínu) |
termín |
výstup |
|
ČJ |
ZAMYŠLENÍ Téma: „Já a 2.stupeň“ - Co mohu já jako jedinečná osobnost nabídnout 2.stupni… - V čem jsem dobrý … - Čím mohu zvýšit jeho úroveň… - Na co se mohou mí budoucí učitele spolehnout…. - Jak si představuji výuku na 2.stupni… - S čím budu mít asi problémy…. - ……………… (TOTO JSOU OPĚT PODOTÁZKY, KTERÝMI SE MŮŽEŠ, ALE TAKÉ NEMUSÍŠ ŘÍDIT) Učivo: Shoda přísudku s několikanásobným podmětem |
12.6. pátek |
Úvahu napiš ve wordu, pošli ji mailem, vytisknu ji (černobíle) Případně si ji vytiskni sám. Pokud nemáš možnost napsat úvahu ve wordu, napiš ji ručně a pak ji ve škole přepíšeš. Nejméně 15!!! vět |
|
M |
Pracujeme společně ve vyučovacích hodinách. Používáme pracovní sešit nebo Minutovky 1 i 2 |
|
vypočítané příklady Pokud nepracuješ v hodině kvalitně, zbytečně si přiděláváš domácí práci. Doporučení Procvičuj neustále VŠECHNY matematické operace!!! |
|
VL |
Téma: Stroje ovládly život (2.polovina 19.století) Krátký testík Téma: Národní obrození a rok 1848 V následujících dnech budeme mít místo přírodovědy vlastivědu |
12.6. pátek |
- referáty nebo prezentace jsou vítány |
|
|
CELOTÝDENNÍ DŮSLEDNÁ PŘÍPRAVA NA ČTVRTEČNÍ SETKÁNÍ Nezapomeň na misky, lžičky, hrníček (do středy) |
|
Opravdu nepodceňuj přípravu!!! |
|
AJ/B |
9.a 10.LEKCE Skloňujeme přídavná jména, popisujeme zvířata i osoby, nově – zdravotní stav (nemoci…) - should/shouldn´t - must/mustn´t |
|
NEUSTÁLE OPAKUJ VŠECHNA SLOVÍČKA!!! NEPODCEŇUJ SLOVÍČKA, ANI PRÁCI V HODINĚ |
jjjj
(omggomg, 3. 2. 2010 19:12)